user5213269953 Hiç bu kadar hareketli olmamıştı. Şuan 31+1 iz. Bana kalsa hep böyle hareket etsin hep hissedeyim çünkü muhteşem bir duygu ama şüphelenmedim de değil normal mi sizce?
Larraa user5213269953 Artık en hareketli haftalara girdiniz. Bebek büyüdüğü için en ufak hareketini hissedersiniz artık normal yani 🌸
Baharoloji user5213269953 merhaba benim de bir gece çok hareketliydi uyutmamıştı kontrolde döndüğünü öğrenmiştik belki dönüyordur sizinki de :)