Gerçekten ailede huzursuzluk olması çok kötü birşey rabbim kimseye yaşatmasın bende çok zor zamanlardan geçiyorum Allah hepimizin imtihanını sınavını kolaylaştırsın.Bugün şöyle bir söz okudum çok etkilendim “Çocuk anne hazır olduğunda değill,annenin ihtiyacı olduğunda gelirmiş”rabbim zamanını biliyor bende çok takıyorum kafama o kadar ihtiyacım var ki ama çok dua ediyorum rahatlıyorum sende öyle yap tez vakitte kucaklarımız dolar inşallah 🙏