turkan403 canım sezeryan olduysan bebek genelde sezeryanda ciğerdeki suyu boşaltmadan çıktığı için genelde yoğun bakıma giriyorlar, benimde öyle oldu ilk gün oksijen verdiler sonra da antibiyotik tedavisi uygulandı ben düzenli sağım yapıp yolladım. 6 gün sonra verdiler bebeğimi. 4 yaşında şimdi. Ama sabret toparlamadan riske alıp çıkarma, çünkü baka yere götürünce yoğun bakıma almayabilir, alsa bile taa en baştan başlarlar tedaviye günü daha çok uzar ki almazlarsa bişey olursa çok üzülürsün milletin al çocuğunu demesinide dinleme ama haftası güzel inşallah toparlar canım çok geçmiş olsun. Zaten hastanede bi sıkıntı varsa ordaki tüm bebeciklerin annesinden babasından şikayetlerden anlarsın benim kardeşim Bağcılar şafak hastanesinde doğum yaptı tam çetenin içinde tüm aileler orda perişandı bilgi alamıyorlardı birley olduğu belliydi 2 hafta tuttular kardeşimin çocuğunu yoğun bakımda ama riske alıp çıkaramadık kuzenimiz çocuk doktoruyla riske atmayın başka hastanesinin sorumluluğunu başka hastane almaz demişti alsa da en baştan başlar tüm tedavi demişti korktuk bizde bişey olmasın diye çok şükür sağ Salim aldık.