Lal37 merhaba öncelikle gözünüz aydın, bebeğiniz sağlıkla büyüsün insallah. Doğum süreciniz ile ilgili detaylı bilgi verebilir misiniz? Normal doğum istemediniz mi, zorunlu sezeryan mı oldu? Sezeryana başka bir doktor neden girdi hangi doktordu? Betül Hanım daha sonra kontrollerinize devam mı etti ? Hastanedeki ebeler ve hemşireler nasıldı, olanakları nasıldı? Aklınıza gelebilecek tüm tecrübeleri paylaşırsanız bize çok yardımcı olursunuz 😊