07070707 ya evet daha yolun başı aslında ama benim ilk bebeğim tek seferde olmuştu canım bunda da öyle olur sandım ama o işler öyle olmuyormuş 🥲😅 ben de ne zaman erken gebelik testi yapsam diye düşünüyorum. Bide markası konusunda çok kararsızım. Geçen ay hep artımedle yaptım hep pozitif çıktı gidip kan verdim ki ne göreyim 0.01 beta😫 bu ay hangi markayı alsam acaba awox çok iyi diyorlar