Selam kızlar ben 8 aydır İstanbuldayım burdaki devlet hastanelerini de pek bilmiyorum post açıyosunuz görüyorum bazılarının çok övmüş bazılarınız gömmüş hastaneleri brnde açıkcası korkuyorum bebeğime bişey olacak diye Süleymaniye kadın doğum takipliyim hangi hastanede doğum yapacağımı bilmiyorum avrupa yakasında devlettr doğum yapanlar yazabilir mi rica etsem hangi hastane daha iyi daha güvenilir