gulsahdgn Ben Ünal hocaya takipliyim ve ikinci gebeliğim. Her yönüyle önerebileceğim harika bir doktor kendisi. Birçok kadın doğum doktoruna muayene olmuş biri olarak söylüyorum bunu. Sizi ayakta karşılar, ayakta yolcu eder. Her sorunuzu can kulağıyla dinler ve yanıtlar. Özverili, sakin, deneyimli, ilgilidir. Son zamanlarda yoğunluğu arttı maalesef, 1 ay önceden anca alınıyor randevuları. Tek dezavantajı bu diyebilirim. Bir de hastane ücretleri.. Şu anda güncel fiyat 65 bin medicalde