Anneler lütfen cevab verin aydınlatın beni benim adetim gecikti 5 gün test yaptım negatif çıktı adet olacakmışım gibi belim ağrıyor arada olmuyorum beyaz akıntım var sürekli geç döllenme mi oluyor acaba yoksa hamile miyim bilmiyorum erken gebelik testi alsam çıkar mı bu belirtiler gebelik belirtisi mi