Valla 37.haftamdayım ilk günümden beri kuluncumu ellerimi arkaya verip kırıyorum bi şekilde. Kronik fibromiyaljim var dayanamıyorum agrısına. Bazen de şu sert tenis toplarını duvara koyup kulunc kısmımda hareket ettirip bastırıyorum. Bişe olacak olsa 37 haftay kadar gelemezdim sanırım