4 sene önce medikent serpil hanımda başlamıştım muayenelere ama kendisi keyfi yerindeyse bakıyor canı istediğinde bulabiliyorduk ve doğum için en son tercih edilcek bi doktor
Özel balkanda Ayşegül yıldırıma yaptırmıştım keşke tayini çıkmasaydı ,
yararlı olmadı belki bilgi ama Ayşegül hanımdan bahsetmek istedim o zor günümün kahramanı benim için 🥰