bky7 maşallah size bebeğinizle sağlıklı ömrünüz olsun. Benim merak ettiğim şey gerçekten zor bi süreç geçirmişsiniz. Fitil koyarken acıyor mu ? Lağman acımıyor sanırım yoksa ikisinin de hissi birbirine benzer mi ?
Bir de esas merak ettiğim şu, siz normal hayatınızda acılara dayanıklı yapıda biri misiniz yoksa daha cabbar böyle dayanıklı kuvvetli bi yapınız mı var ? Tüm sorularımı samimiyetle içtenlikte sordum, ve hepsinin cevabını tam merak ediyorum bazen anneler hamileleri korkutmamak adına daha yumuşak anlatıyorlar, halbuki ben gerçekleri bilmek istiyorum ki ne yaşayacağımı kesitirip vücudumu hazırlıyım.
Bir de 9 cm den sonraki süreç sanırım kısa sürüyor ama tüm doğumu göz önüne aldığınızda en acılı olan kısım hangisi oldu ? Ve acıyı rahatlatmak adına öneriniz var mı ? 🌸🌸