Sinemissttt iyi akşamlar bnde dün 2 gün geçiktim test pozitif gördüm hafif 2 çiZgi ile öğleden önce yaptım kan verdm 28 çıktı betam bu gün merak ettim test ı’m koyulaştımı diye dünden daha silik çıkto salı günü kan vercem katlanmış mı diye korkuyorum kimsayal mı acaba merak içindeyim