Kızlar hiç böyle bir şey yaşamadım ilk gebeliğimde yanıyordum resmen yaz kış demeden incecik giyinip gezerdim bunda asla ısınamıyorum sürekli sıcak su torbasıyla geziyorum doğalgaz sonuna kadar açık evdekiler çatlıyor sıcaktan ama ben ısınamıyorum kan değerlerime baktırdım her şey normal böyle bir şey yaşayanınız oldu mu?