Kızlar 1 ay sonra doğumum olacak inşallah . Sezeryan doğum yapacağım için hemen sütümün gelmesi gerekiyor. Anne sütü arttırıcı çaylar var fakat hiç kullanmadığım için hangisi işe yarar faydalı bilmiyorum. Kullananlarınız ve cidden faydasını gördüğünüz fiyat olarakta uygun çay önerilerinizi bekliyorum 🙂