mihraninannesi02 Yarın 37 haftalık oluyorum ve 46 kiloyum boyum da 1.54 sizce çok mu zayıfım doğumum kilomdan dolayı zor mu geçer 🥲
Yazmelegi_ mihraninannesi02 yaaa ne kadar güzel.bende çok kilo almistim 🥲ama doğumunuz nasıl geçer bilmiyorum
Srp53 mihraninannesi02 aksine çok kilolu olsanız daha zor geçerdi bence. Ben de yarın 37 oluyorum. 168 boy 66 kiloyum şu an. 61 ile hamile kalmıştım.
dem34 mihraninannesi02 1.50 boyundayım 46 kilo hamile kaldım şu an 60 kiloyum 37 haftadayım ama küreği hep ben aldım bebeğe hiç gitmedi önemli olan bebeğin gelişimi bence çok takılma
mihraninannesi02 Srp53 zayıflar daha kolay doğum yapar diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum sizin kilonuz çok iyi maşallah
Srp53 mihraninannesi02 evet ben de almadım hiç. Ama doktorum en başında kilolu hamileleri sevmiyorum doğurmakta zorlanıyorlar sonra demişti. Ben zaten sezaryen düşünüyorum. Ama siz takılmayın bence. Kilo da iyi bir şey değil doğumunuzu etkilemez.
1mavi1mor mihraninannesi02 yani bebeğin gelişimi sağlığı kilosu iyiyse kilonun bi önemi yok. Doğumda da asıl önemli olan çatı yapınızdır.
Srp53 mihraninannesi02 vajinal yapabileceğimi sanmıyorum. Panik atağım var süreci yönetemem diye korkuyorum. Bir de öncesinde iki düşüğüm var sonuna kadar gelmişken bebiş için daha az riski olan sezaryeni seçtim açıkçası başka bir neden yok ☺️
Yazmelegi_ madreysubebe ben riskli gebelik geçirdim ve yatarak geçti hep 20 kilo almıştım yanlış hatırlamıyorsam eve geldiğimde 6 7 kilosu gitmişti