Melike3506 Merhaba kızlar, bat a 2 gün kala prodoctor erken gebelik testi yapmıştım negatif çıktı. 2 gün geçikme oldu hala regl olmadım. Tekrar teste tekrarlamadım. Pkos um var ve 40 günü geçmiyordu döngüm 42 oldu bugün. Sonradan pozitif olma ihtimali var mı?
Theaydins Pcos yumurtlama zamanını değiştirebilir belki geç döllenme olmuştur bence testi tekrarlayın 💕
Melike3506 Theaydins ovulasyon testi de yapmadım o süreç stresse sokuyor o yüzden gün aşırı şekilde değerlendirdik süreci aralık ayında da rahim filmi çekilmiştim geciktiği içinde ümitliyim biraz ama teste çıkmayınca üzüldüm erken gebelik testi diye varsa çıkardı diye düşündüm
Theaydins Melike3506 bu dönem kilo aldıysanız bu da etkiler bende de pcos var bir iki kilo alsam bile birkaç gün ileri atıyor
Melike3506 Theaydins kilondeğil de şişkinlik var gibi kendimi çok şiş hissediyorum bat a doğru böyle oldu battan 2 gün önce falan çok akıntım vardı beyaz kıvamlı şekilde bunların olunca hepsini birleştirince acaba hamile miyim diyip duruyorum sürekli akıntı oldu diye acaba yumurtlama mı dedim ovuladyon testi de yaptım yunurtlama değil
Theaydins Melike3506 bence birkaç gün daha bekleyip kan verin en sağlamı bu benim de bat dündü o şişkinliği ben de yaşıyorum şu an inşallah güzel haberler veririz ikimiz de💕
Nilasya12 Theaydins benimde ilk kez iki gün gecikti normalde hiç olmazdı inşallah hepimiz için hayırlısı olsun ☺️🙏🏻