Svlyk Merhaba hanımlar, istanbul beylikdüzü/büyükçemece taraflarinda memnun kaldığınız belediyenin kresi var mi acaba,?
Derya034 Svlyk altken 2000 aika amerikan çok güzel 1 yaş gurupları 1 saati 800 benim oğlum oraya gidiyo ve harikaaa belediyenin değil ama
Svlyk Derya034 merhaba, evet ben de orayı biliyorum ama suan taşınma durumumuz olacağı için ve görüştüğüm okullarda yüksek rakam istediğinden belediye kreşlerine bakıyorum🥰
Svlyk Cansu1gndz suan 32 aylik ama kreşe vermek için 3 yaş olması gerekiyor diye duydum. O yüzden mayıstan sonra başvuru yapacağım. Öneriye göre araştırıp karar vermek istiyorum temmuzda taşıyacağım ona göre yakın bir yere geçmek istiyorum