İki dk içinde çıktı kuruma gölge değil ona eminim fakat testin markasına güvenemedim 12 Ocak da adet oldum 12 şubatta adet olurum diye tahmin ediyorum fakat adetime çok olmasına rağmen kaşık ağrım sık lavaboya çıkma var testin markası daysdoctor çok yalancı çıkarıyomuş fakat art arda bu test markasından yaptım hepsi de yalancı olmaz diye düşünüyorum