Nutellaa08 Kızlarrr sat 16 Ocak -22 olanlar bu ay hangi günler değerlendirdiniz ben ovülasyon günümü hesaplayamıyorum yardım edinn
Dlktpl Nutellaa08 benım 17 ocaktı degerlendırmeye devam edıyorum ben genelde gec yumurtluyorum 14 ten basladım 18 dı bugun en gec 3 gune yumurtlarım sanırım sen yumurtlamanı takıp edıyor musun hec yumurtlama ıhtımalınıde goz onune al bıraz daha devam et
Duygu_ Nutellaa08 ovulasyon testi kullan yumurladığını görebilirsin ,ben ilk kez kullandım reglimi bekliyorum bakalım🤷🏼♀️