Bugün detaylı ultrason günüm vardı 20. Hafta yeni girdik bebeğimin kilosu 307 gram çıktı sizce normal mi doktor normal dedi ama ben besleneyim sağlıklı derken ben 10 kilo aldım :( maalesef siz de ne kadardı yükselir mi kilosu sizce ne yemem içmem gerek tecrübeli annelerden bir tavsiye alayım