İkinci gebeliğim ilk kızım suniyle geldi sancı ne bilmiyorum galiba 2 gün önce turuncu şeffaf sünen bi akıntım oldu dünden beri de bebekte toplanma belimden kasıklarıma doğru yayılan ağrım var dün gece acile gittik sancım 35 lere kadar çıktı açılmam da 2 cmmiş eve git sancın sıklaşınca gel dedi bugün de devam ediyor adet sancısı gibi bebek toplanıyor sizce doğum sancısı mı bu