Kızlar bilen bilir geçen ay da yazdım buraya 3 Ocak’ta düşük yaptım (6+3) sonrasında 5 gün kanamam devam etti korunuyorduk biraz risk oldu adetime 10 gün falan nasıl olsa tutmaz yeni de düşük yaptım diyip korunmayı bıraktık hamilelik oluşmayacağından ne kadar eminsem artık. Normalde vücudumu çok iyi tanırım asla erken regl olmam gününde dahi olmam hep en az 3 en çok 2 3 hafta kadar gecikmem olur. 3 Ocak’ta düşük yaptığıma göre 3 Ocak’ta tekrar regl olmam gerek ama 1 haftadır çok kötü ağrılarım vardı bel kaşık ve regl olmama 13 14 gün kala meme hassasiyetim vardı normalde adet tarihime 4 5 gün kala meme hassasiyetim oluşurdu 3 gündür agrım arttı düşük yaptığım ağrıyla birebir aynı ağrı bugün yine agrim baya arttı bacaklarım belim ve kasıklarım patlıcak gibiydi sonra baktim 1saat önce kahverengi leke geldi aynı düşük yaptığım zamanki leke belki de adet olucam bilmiyorum belki de hamileyim düşük yapıcam bende doktorum bana progestan vermisti onu kullanayım ne olur ne olmaz dedim sizce ne yapmam lazım test yapsam çıkar mı şimdi mi yapsam yarın ilk idrarla mi yapsam bilemedim