Mervecimmm yaaaa. Çok sevindim Tabii ki doğum süreciniz için üzüldüm ama şu anki durum önemli yanınızda ve sağlıklı çok güzel Allah bir ömür sağlıklı büyütmeyi nasip etsin🤲 Benim kızım da 3,5 yasında 🥰 umarım şimdiki kızımı da sağlıkla kucağıma alırım. Benim kızım da şu an 36 + 4 ama gelişim olarak 32 görünüyor ne yazıkki. Bakalım ne olacak. Bu arada genelde prematüre doğanlar için çok sık hastalanıyor Diyorlar gerçekten süreç böyle mi geçti sizin için