Boldi8 bende günde bir paket içiyordum -ki tüp bebek benimki ya seve seve ya da seve seve bırakmak zorundasın yani. Neyse transfer oldum sigara yok tabi çatlayıp geberiyorum sonuç aldık pozitif içemiyorum yasak. Tabi yasak olunca bu zıkkım extra cazip geliyor insana. Sonucu pozitif aldıktan en fazla 1 hafta sonra ben bi tiksindim. Öyle böyle değil ama. Hala tiksiniyorum biri içse kusmaya gidiyorum falan.
Lakin benim birde ilk gebeliğim var. İlk gebelikte 34 hafta olana kadar öldüm öldüm dirildim. Artık adeta aşeriyordum sigarayı içmek değil yemek istiyordum. Ama yine hiç içmedim. Bazı sebeplerden doğumda bebeğimi kaybettim. Hastaneden çıkıp eve giderken sigara aldım.
Sizi çok iyi anlıyorum çok zor. Ama inanın yapabilirsiniz 🥰 ben çok iradesiz bir insan olmama rağmen yaptım. İnanın sizde yaparsınız.