Buse_yalcin Kızlar neredeyse 37. Haftaya girdik ama ben yalancı sancı falan hissetmiyorum ya normal mi ? Çocuk karnımın ortasına bazen sırtını itiyor o ağrı yok ödem yok hurma yemeğe devam ediyorum. Bence bu çocuk geç gelecek
Hunilianne222 Buse_yalcin ay aynı şekildedir ne ödemim var ne yalancı sancım var ne çocuk karnımda sertleşiyor daha önce 2 normal doğum yaptım onda bu zamanlar yatamıyordum geceleri ağrıdan bunda deliksiz uyuyorum hiçbir sorun olmadığı için