Kızlar ilk kızımda bundan dolayı sıkıntı çektim , 22 haftalığım özel bir hastane de doğum paketi aldım . Ayrıntılı ultrason da geçen hafta her şey yolunda çıktı. Suyu , organları herşeyi. Bağırsağında parlaklık gördüm gibi dedi ama tek başına önemli değil dedi kendi doktorumda haftaya gel kontrol edelim dedi. Gittim bağırsağında bir şey yok dedi her şey yolunda dedi sonra renkli ultrason için yüzünü göstermesine uğraştık falan dönemedi güldük vs sonra doktor tam kalkacakken senin ilk gebelikte su azdı demi dedi evet dedim hm şey bunda da bir havuç suyuna başla dedi yavaştan az mı dedim çok az olsa yatış veririm ama az gibi dedi başla dedi. Bu hafta tekrar bakacak . Eşimle düşündük arabada yani ayrıntılı da 1 hafta önce herşey normal çıktı ve suyuna başlangıçta bakmaz mu fotoğraftan önce azsa söylemez mi , doğum paketinde muane sayısı sınırlı acaba dedik ayak mı yapıyor bize her şey yolunda dese 1 ay sonra gidecektik hatırlatır hayır Salı çarşamba Kesin gel dedi . Pazartesi devlet hastanesi de randevu aldım ama kafam karıştı inanın