Nuray12334 Kızlar merhaba 5+ 4 hamileyim beta 1629 çıktı. Cuma günü keseyi gördük. Çok şükür pazartesi tekrar kan vermeme gerek var mı ? 13 şubatta kalp atışı için çağırdı
Buketba Nuray12334 doktorum keseyi gördükten sonra hcg takip etmemize gerek yok artık keseye göre hareket edicez demişti ☺️ randevu tarihinizde gidin kalbinı duyarsınız inşallah ben de daha geçen hafta duydum 🥹😇
Demetto Merhaba keseyi kac haftalıkken gordunuz benım bugun 5hafta oldu cuma günü kan verdim beta 656 çıkmıştı 4.kanımdı artık verme dediler sizce ne zaman gitsem keseyi görürüm