minikbebegim06 Aleyna48 40 üstü sancı deniyor ama mesela 20 dk da 3 4 kere falan aynı şekilde çıkarsa sanırım sancı deniliyor
Alpsmommm Aleyna48 kağıttan gördüğüm kadarıyla sancılar düzensiz ve doğum için yeterli bir sacı değeri değil sağlıcakla al kucağına inşallah. Kaç haftalık bu arada
minikbebegim06 Aleyna48 demekki tam sancı olarak görülen bir değer değil canim doktor daha iyi biliyor