Roseninmelekleri canım selamlar,çok şükür iyiyiz artık iyicene yavaşladım kaplumbağa gibi hareket ediyorum,Ama yineden etrafta dönüp duruyorum,Sen nasılsın peki,2 hafta daha dayanır bebişlerin merak etme sen,Serkan Bey’de 34.haftaya kadar dayan dedi bana,ilk defa Nst mi Nts mi 🙈cihazda sancıma baktılar çok şükür bişi çıkmadı ama gebelik şekerim çıktığı için insüline başladım ve anında düzene girdi,artık yavaş yavaş zamanımız azalıyor gibi,mutlaka doğum öncesi haber et banada merak ederim