Merhaba her şeyin bir doğru zamanı vardır umudunuzu yitirmeyin yüksek motivasyonda kalmak heralde bu işin püf noktası, zaten sizin daha çok olmamış. Yine de işe yaradığını düşündüğüm bi kaç önerim olucak belki faydalanırsınız.
İlla bi doktora sorarsınız zaten ama kanda tsh yani tiroid ve açlık kan şekeri değerlerinizi kontrol ettirin bi anormallik varsa onlar ilgili tedaviye başlar zaten doktorunuz
Sonra yumurtlama testlerini mutlaka yapın günü kaçırmayın ve yumurta kalitesi arttırıcı takviyeler düşünebilirsiniz. Kırmızı meyveler kuru yaş antioksidan olduğu için kadınlara çok faydalı ayrıda q10 omega 3 selenyum çinko iyot e vitamini bu konuda çok destekleyici bi de miyo inositol. Bunların hepsinin olduğu takviyeler var Bi doktora danışıp alabilirsiniz.
Yine bi önerim daha olucak ama lütfen bi doktora sorun dokunmasın ben yabancı kaynaklardan öğrendim sanırım türkiyede bilinmiyo. Karanfil suyunun sabahları aç karna doğurganlığı arttırdığına inanılıyo. 10-12 karanfili küçük şişeye ıslayıp adet günü başlayıp 14-16 gün boyunca sabahları aç karna bir çay bardağı içebilirsiniz zararsız ama lütfen dikkat edin belki dokunur falan aman.
Son olarak YouTubedan doğurganlık egzersizleri ve meditasyonları yapın.
Tabi eşinizin de oldukça sağlıklı beslenmesi belden aşağısına aşırı sıcaktan kaçınması çok önemli sonuçta bu iş tek taraflı değil.
Ben bunların bende işe yaradığını düşünüyorum inşallah siz de sağlıkla hamile kalırsınız.