Cengizfatma73 Kızlar bugün itibariyle 20+2 haftalık oldum Tetenos aşısını ne zaman olacaz İlk gebeliğim onun için biraz acemiyim 🫠
CattWomann Cengizfatma73 ben ilk gebelikte de yaptırmadım ikincisinde de doktorum bir şey demedi yine yaptırmadım normal doğum olduğu için mi acaba sezaryan da mı gerekiyor