hamcokelek33 Sizce hangi bez arkadaşlar? Bugün molfix aldım bir paket 1 numara. Çok da stok yapmak istemiyorum pişik vs durumundan dolayı ama sizce hangi markalar???🥹
Gizem1992 hamcokelek33 bende 2 paket 1 numara 2 pakette 2 numara molfiks aldım şimdilik bakalm ilk oğlumda memnun kalmştm
Duyguceren hamcokelek33 pişman oldum valla ıslak mendilide aynısını kullanıyordum ikisinide değiştirdim bezi molfix bezide dalin aldım
hamcokelek33 deletedmom43191 yaaa hiç denk gelmedim ama dikkate alacağım yorumunuzu çok teşekkür ederim 💖
deletedmom43191 hamcokelek33 ben 3 çocuğuma da prima kullanıyorum sızma tasma hiçbir şey söz konusu değil ama sleppy molfix turco bunlar hep şikayet alıyor pahalı diye prima dan kaçma migros çok ucuza satiyor ebebek ve civile göre
Cosimaniehaus hamcokelek33 sleepyden çok şikayet var ama biz sleepy kullanıyoruz sızdırma pişik vs yapmadı.
Daisyy000 hamcokelek33 Prima dışında hepsini kullandim. Baby turcodan memnun kaldım.Oglum 19 aylık hala baby turco kullanıyoruz
Tomris58 hamcokelek33 her bebek kendine göre tepki verir. Deneyerek anlarsın. İlk pişik yapmadı alerji yapmadı ise devam et
akifsare44aob hamcokelek33 ben goon kullanıyorum ilk zamanlar sleepy kullandım sonradan sızdırma yaptı mofix pişik yaptı. Ben goon dan çok memnunum