eceeelmn Oh be valla bu mutluluk🤍😂bebeğimin de mutlu olduğuna eminim hamile olduğumdan beri bir kez bile yememistim bugün eşimle yedik🤍bir daha yemem büyük ihtimalle ilk ve sondu ama çok güzeldi 😂
AnayimBenAna_ eceeelmn bende eşimi bekliyorum birazdan işten gelince hamburger yapacak 🤭🌸 evde kendimiz hep yapıyoruz biz
dygsss eceeelmn evde yapınca çok güzel oluyor canım ben evde yapıp yiyorum sürekli kolay de oluyo içinde de karamelize soğan falan yapıyorum müthiş 😋
Deleted33000 eceeelmn ayy bende hayatımda ilk defa hamburger yedim daha önce evde çocuklarıma yapardım ama hiç yememistim dün yedim oğluşum aldı bana teyzeleri🥰🥰🥰
seyma0661 eceeelmn ay bende gebelik boyunca 3 kere yemişimdir ne kadar evde yapsam da yada steakhouse’da yesemde burger king gibi olmuyor 😂