Merhabalar 10 yıldır çocuklara çalışan bir uzman olarak yazıyorum ne kadar ciddiye alırsınız sizin takdiriniz, fakat örümceğde oturtulan çoğu bebekte daha sonra, yan basma veya parmak ucu yürüme görüyoruz bunun için örümcek değil de yürüme arkadaşı öneriyoruz , ayrıca bebeğiniz daha çok küçük yürüme arkadaşı için bile 9 ayı beklemek gerekiyor yoksa erken yaşta yürüyen bebekler de “o bacak “ dediğimiz durum gelişebiliyor ( her bebek kendine özeldir şimdi buraya “ben 3.~ 5. ayda örümceğe koydum çok sağlıklı bebeğim” diye cevap veren olacaktır , siz de olmaması başkasında olmayacağı anlamına gelmez ) yine de karar sizin riskleri göze alıp dileğinizi yapabilirsiniz