Minervaa Datlum ben ağrısı kaçıncı haftada başladı peki. Benim bel fıtığım var bide, inşallah normal doğuma engel olmaz
Minervaa Aleyysss000 3 ay sonra gitmişsiniz ya, belki denk gelmiştir :) pzt doktor kontrolüm var sorayım bi serumu
Minervaa Bus-ra590 amin çok teşekkür ederim, cümlemizin inşallah. Keyif almak bi yana dursun bulantı tuttuğunda neden yaptım, ben kim çocuk yapmak kim falan diye ağlıyorum.
Minikkuzum00 Minervaa ekşide oluyor turşu. Ben limonla tuz yiyordum ama düşüyordu hep tansiyonum. Benim tansiyonum normaldede düşük zaten
Ceydametee Minervaa Benim canımda ilk zamanlar Deli gibi limonlu dondurma çekiyordu bir sürü ekşi yedim,sonra domatesi tuza bulayıp yedim bide salatalığı.Herseyi bol bol yedim bı sıkıntı olmadı 35+4uz şuanda da ekşi bişey yiyince hemen midem yanıyor ama o zaman hiçbisey olmuyordu
Gulcee9 Minervaa Valla serum hicbir ise yaramadi kac gundur cok kotuydum prilam dr diye bir ilac verdi gece 2 tane attim bugun tum gun boyunca yedim ictim bulantim yok bende ogretmenim bugun ise basladim. Ama bu seferde bulantim yok diye korkuyorum saka gibi onceden gebeligimin 8. Haftasinda kalbi durmustu bebegimin bulantim kesilmisti aniden bu nedenle bu seferde bulantim yok diye korkuyorum ama dun gece uyumadan ilaci attim.
Minervaa Gulcee9 benim de bir düşüğüm var, bunu düşünerek yol alamayız. Şükür ki ilaç işe yaramış, ben ilacı yatmadan 2 tane içiyorum, tüm gün bulantıyla devam ediyorum çalışmaya. İçmeyince kafamı kaldıramıyorum. Yakında kutuyu tekte yutucam.
Ebru_ebru Minervaa bende sürekli mide bulantısı yaşadım ilaç verdi doktorum serumlarla geçti ama ekşi ve acı yiyordum bir tek. Ekşi için doktorum akşamları yememeye dikkat et demişti siz bir doktorunuza sorun.
Gulcee9 Minervaa Evet ama elimde degil korkum var dun gece almadim ilaci sirf bu yuzden bugun bulantim basladi demek ki gercekten ilac etki edip bulantı mi azaltmis.
Fatmaacylnn Minervaa turşu tuzlu olduğu için tansiyonunuzu çıkartır bide çok ödem yapar banada doktor tuzlu, baharatlı, acı şeyler yeme demişti 💕
elifbsraaa1 Minervaa Al bendende o kadar nasıl gidiyor gebeliğin 😭 Ben çok fena haldeyim gecenin 2si turşu sabahın 8i limon yemek gibi bi fenalık 5.haftama gelmedim henüz senin gebeliğin başlarında da var mıydı canım 🥲
Minervaa elifbsraaa1 6. Ya da 7. Haftada başladı tam hatırlamıyorum, şu an 11 hafta bitti, azaldı bulantı halsizlik, ilaç kullanıyorum hala maalesef. İlk zamanlarki zorluğu kalmadı. Öyle devam etse çok zorlanırdım. Hatırlamak bile istemiyorum.
Minervaa elifbsraaa1 bu arada ekşi isteğim bitti, turşu da aramıyorum, nar ekşili bi şeyler yiyorum arada. Genel olarak canım pek bi şey istemiyor ama aç da kalamıyorum, acıkınca midem bulanıyor çünkü.
miroscumm Minervaa canım ilk hamileliğimde 9 ay kustum bir daha asla çocuk yapmam tövbe dedim 2 sene sonra şimdi yine hamileyim 😂😂 bence beyin yaşadıklarını sıfırlıyor yoksa imkansız diye düşünüyorum. Birde bebek özlemi oluyor aslında bebeğe de yenidoğan dönemi tövbe etmiştim ama sıfırlanmış işte dhdhdhdhjdjdjjx şükür bu hamileliğim ilki kadar zor geçmiyor her hamilelik farklı 😅