ilaydaad23 bende de var.
Meslek hastalığı olarak kaldı.
Benim bilekle baş parmağım arası
Normalde, gelince sancı evde başedemezsem acile gider iğne olur rahatlardım
31. Haftadayım. Bir kere oldu bu zamana kadar.
Kolumu sardım ve tabiki ilaç krem dahi kullanmadım
Kolumu komple ağrıtıyo
Ama sallamadm düşünmedim
Bir bucuk iki günde düzeldi
Kafanı takma acısada kafanı takma
Kendi kendne de geçiyormş