Yagmur0256 canım pardon yanlış yazdım başka mesajla karıştırdım ben ilk doğumumda istanbuldan geldim 35 haftalıkken bir hafta sonra doğumum başladı hiçbir hastane kabul etmiyordu beni tahlil ve tetkiklerim yoktu özeller kabul etmedi devlet hastaneleri çok azarladılar baya bi hırpalanmıştım oyüzden bi tedirgin oldum en sonunda