Kendineiyibak bende de oldu maalesef demir ilacı bi hafta kadar kabız yaptı 27. Hafta gibiydi sanırım ondan sonra olmuştu. Doktorum genel cerrahiye yönlendirdi, orada da doktor ilaç vs. Vermedi bol su tüket, kabız olmamaya çalış, daha çok püre muhallebi tarzı yemekleri tüket, baharatlı acılı tüketme dedi. Dikkat ettim bende bu zamana kadar düzelmişti aslında ama 35. Haftayla birlikte tekrar çıkmaya başladı ara ara ağrı da yapıyor ama çok büyük değil aşırı derecede rahatsız etmiyor . Genel cerrahide doğumdan sonra gider demişti kendiliğinden . Şikayetim artarsa ve ilerlerse tekrar demişti son haftalarda . Şikayetiniz çoksa ve rahatsız okuyorsanız fazlasıyla genel cerrahiye gidip bi muayene olabilirsiniz