Yagmur205 o his hep olucak çocuğumun biri 4 yaşında diğeri 2 yaşında o his hiç gitmiyor ki hep o düşüncede oluyirsun ya ölürsem Kim bakar bakan onlara zarar verirmi Allah korusun onlar ölürse nasıl olur naparim bunlar annelik iç güdüsü malesef ben kız kardeşimde de böyle hissediyordum ama bekarken dışarı giderdi ya araba çarparsa ya onu biri kacirirsa hatta hep rüyalarıma girerdi işte kix kardeşim ölmüş kaçırılmış vs diye çok tuhafti