noble1 Doktorum adetin 3.günü başla beş gün kullan akşamları ikişer tane şeklinde dedi. Daha önce sabah bir akşam bir şeklinde kullanmıştım ama böyle ilk defa dedi. Bu şekil kullanan oldu ?