Me3434 Kızlar perşembe beta verdim 171 ve bugün cumartesi 564 çıkmış artış normal mi sizce kanları farklı yerlerde verdim
Annekuzusu06666 Me3434 çok iyi tabi canım bişey olmaz sen bide pazartesi ver o zaman da 1200lerde olur bide çarşamba ver garanti olsun perşembe yada cuma kesin kese gözükür
Semuree Merhabalar. Bende bugün 5+0’ım. 23 Ocakta beta26 25Ocakta 38 27Ocakta 103 çıktı. Böyle bir olayla karşılaşan varmı acaba?
Me3434 Semuree 27 ocaktan sonra hiç beta takibi yapmadınız mı 2 gün arayla devam edin bana da öyle dendi sağlıklı artış var mı yok mu diye ama 27 Ocak artışı iyi duruyor onun öncesinde artış biraz az olmuş ama
Me3434 Annekuzusu06666 Canım ben bu hafta cuma gibi doktora gitmeyi düşünüyorum çok mu erken olur korkuyorum çünkü bir düşüğüm oldu bundan önce bu olursa ilk çocuk olucak korkularım var sen ne zaman gitmeyi düşünüyorsun
Me3434 Annekuzusu06666 Beta takibi yaptırıyorum zaten düzenli olarak gideceğim güne kadarda yaptırıcam sadece cuma erken mi gitmek için sence
rabiayy Me3434 canım beta takibine gerek yok. Değerlerin gayet iyi. Cuma doktora gittiğinde muhtemelen kese görünür zaten. Belki bebiş bile görürsün
Me3434 Annekuzusu06666 Bugün 1257 idi tahminimce cumaya kadar 4 bine kadar yükselicek artışlar şuana kadar düzenliydi
Annekuzusu06666 Me3434 o zaman senin için cuma iyi istersen bide perşembe kan ver garanti olsun cumada git