Benim bat 31 Ocak 2 gün önce sabah peceteye gelen kahverengi leke oldu sonra bir şey yoktu bu sabah da pembe leke geldi kesin regl oldum dedim yine devamı gelmedi. Adet olacakmış gibi kasik ağrım var bir de beyaz akıntım oluyor ıslaklık hissedince tuvalete koşuyorum ped takmak için gelen giden yok. Sizde durum nedir?