Sahra1221 Kızlar ne durumdasınız. Belirti var mı? Test yaptınız mı ya da ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz.
ilkeli Sahra1221 Sahra1221 ben bu sabah Predictor yaptım negatif çıktı. Belirtiler var fakat olsaydı erken test olduğu için kesin çıkardı zaten
Nurellaaaaaaa1212 Sahra1221 bat 5 dün çooookkk silik bir çizgi gördüm ama güvenemedim pazartesi kan vericem inşallah
Sahra1221 cennetkusunannesi belli olmaz geciktikten sonra öğrenen çok kişi oluyor. Birkaç gün sonra tekrar deneriz.
yasemin_ysmn Bat 5 bu sabah test yaptım negatif😔 8-9 aydır deniyoruz olmadı bi türlü. Her şey normal görünüyo diyolar ama olmadı hala. Kızım da 6. Ayda olmuştu
yasemin_ysmn Sahra1221 kullanıuoyum aslında yumurtlama da görüyorum değerlendirdik de. Bu ay baya bekliyodum aslında ama pikten 10gün geçti. sabahki test negatif çıktı