Orkidem8 Merhaba! Benım adetım yarın bıtıyo ve gebelık istiyorum 9 aydır olmuyo 10 gundurde folıkasıt kullanıyorum ovulasyon testı aldım kısmetse yarından ıtıbaren kullanıcam yumurtlamayı takıp etmek ıcın bu soğan kürünü de yapmak istiyorum adet biter bitmez soğan kürüne de başlayayım mı ve kaç gün iceyım sızce yarın adet bıtıyo yatın başlayıp yumurtlamaya kadar devam edeyim mı yada 10 gün tek mi içeyim kısaca durumu anlattım sıze soğan icin nasil yol izlemeliyim lütfen yardımcı olur musunuz ❤️❤️