Orkidem8 yaa üzülme umut olsun diye de söylemiyorum ama bende 7 gün kala test yaptığımda negatifti sonra negatifin üstünden 15 gün geçti yani reglim 1 hafta gecikmişti tekrar test yaptığımda pozitifi görmüştüm kan verdiğimde betam 429 çıkmıştı yani olabilir geç döllenme oluyor sen geciikirsen tekrarla🤗😍