Aleyy_53 benim nişanım gelmişti sabah zorla eşimle annesi götürdü hastaneye sonra akşama doğru böyle adet ağrısı gibiydi gitmek istemedim ama ilk olunca tabi bilmeziye aşırı korkuttular sağolsun eşimin taraf gittim 3 4 saat nst o bu derken odaya aldılar suni sancıyı dayadılar tabi hiç açılmam olmadığı için hala gıcıgım ya eziyet etti resmen o taraf neyse 15 saat sonunda dogurdum arkadaşımda ilkti dedim sakın gitme evde çek acını diye oranın psikolojisi cidden farklı oda öyle yaptı 4 5 saatte dogurdu çok şaşırmıştım çünkü evde pozitif olunca rahatca açılması olmuş benim orda tek başıma psikolojim bozulmuştu 🙄🙄şimdi Allah nasıp ederse Nisan 13 gibi dogum vaktinde gelirse evde çekecem agrımı gitmem hemen bide herkesin farklı tabi dogum anı saati vaktinde gelsin ama bi avazda doğsunlar inşallah 🥰