Merhaba, naçizane tavsiyem egzersizden önce mutlaka doktorunuza danışın. Ben normalde sürekli egzersiz yapan ve hamilelikte de yürüyüş ve hafif egzersizle devam eden biri olarak 32 hafta itibariyle artık doğum kolaylaştırıcı pilatese başlıyım dedim. Bir kere yaptım sadece iyi ki o hafta kontrolüm vardı. Rahim ağzında kısalma, 2 cm açılma tespit edildi ve bebeğin başı kanalda çok aşağıdaydı. Erken doğum riskiyle yatışım yapıldı vs.
Tabi ki bir kere yaptığım egzersizle böyle olmadı zaten olmuş bunlar ama bu durumu farketmeyip yapmaya devam etseydim şu an doğurmuş olabilirdim 🥹
Bu yüzden doktorunuzdan kesin olarak onay almanızı tavsiye ediyorum 🙏🏻🌸