İleri haftada kalp durması sonucu kaybım olduğu için bu gebeliğim çok endişeli geçiyor. Kendimi 10 güne bir hastanede buluyorum. Henüz hareketlerini de tam hissedemediğim için acaba birşey olmuş mudur diye kendimi düşünmekten alamıyorum. Ani kararla fetal doppler aldım. 🤦♀️ Henüz jelim yok kuru bir şekilde baktım ama duyamadım kalp atışını. Kalp emojisi çıkıyor, nabızda çıkıyor ama ses duymuyorum. Hangisi benim hangisi bebeğin anlayamıyorum. Kullananlar var mı yardımcı olabilir mi? 🤭