mervemom24 postunuzu görmedim görsem yazardım.. çünkü Merve hanım hakikaten çok iyi bı doktor. 23 Aralıkta yaptım 41 günlük oldu çok şükür.. ebe tercihi yapmadim bilmiyorum o gün o vardı sanırım. Nurcan ebeydi. O da çok ilgili ve nazikti. Yönlendirmesi bilgilendirmesi ben memnun kaldım. Hasta bakicilar sizinle ilgileniyor doğum zamanında giyinmeniz, bez takilmasi, doğumhaneye gidip gelirken vs. Ben carsafliyim doğumhaneye gidip gelirken ferace giydim hep ve çok sık muayene oldum ona rağmen hep yardımcı oldular giyip cikarirken.. belki basit bişey ama benim için onemliydi.. Şimdi aklıma gelmiyor ama siz sorularınız varsa yazabilirsiniz.