Arkadaşlar perşembe günü kanamam oldu beta 207 ydi 5+3 hamileydim kese görünmedi dedi sonra 2 gündür kanama olmadı bugün gittim değerim 277 olmuş şimdi yiine ağrım ve kanamam var nedendir acaba pazartesi gideceğim tekrar sağlıksız mı acaba yada normal mı 😞